62:an

Började putsa på MIN fina taxibil idag. Tänkte ha den klar o nyvaxad i helgen. Varför kan inte vissa hajja att man SKA ha en ren och snygg bil. Trögon! Jag vill inte dela med mej av bilen, men är det så konstigt egentligen...jag ägnar ju ganska många timmar per vecka på puts och städ. Pedant? Njae, jo föressten det är jag nog. Men jag vill ju att den ska vara ren och snygg, det är roligare att köra då. Är jag snål med att låna ut den? Nej! Men med tanke på att den inte är min egentligen så....JA !
Usch vad jag är självisk, men ingen annan kan ha en sådan plåtkärlek.
Godnatt och sov gott ni oxå!Så fin!MIN! eller inte?  JOHO!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hittade din blogg idag. Visste inte att du hade nån.



Du ska veta att jag är grymt imponerad över Mimmies försäljning av majblommorna. Tror att hon kanske är ett försäljarsämne...



Vi jobbar på med allt annat i skolan. Skickade hem ett hembrev idag, hoppas du fått det.



Nu är det dags att sova!

/ Anna



2009-04-22 @ 22:00:31
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0