Dagen, håret och goa tanter!

Jaha en arbetsdag är slut,  har haft en bra dag i stort men.....någon vill verkligen att mitt liv ska gå åt h-e.
Mm men snart är ordningen återställd och då kommer den personen inte kunna vara så elak mot mej längre.
Jag vet ju att den människan är psykiskt instabil och sjukligt avundsjuk men varför jävlas med mej som alltid har vart schysst mot den människan.
Men nog om det, jag älskar mitt jobb och vet att jag är bra på det, so what!!!!!

Nu är det dax att ta ett tag i trädgården igen, tidigt i morron ska jag upp och börja. Måste bara lyssna på ring så spelar vi och melodikrysset.
Trodde inte att tanterna på jobbet skulle gilla den nya hårfärgen men men men...det gjorde de.

Tack alla snälla, goa och trevliga tanter o farbröder som jag kör på...Ni är underbara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0