Försök att leva riktigt!

Ibland blir man lite djup och undrar hur man ska leva riktigt? Jag är övertygad om att är du elak i detta liv så förr eller senare så kommer det att slå tillbaks. I detta livet eller nästa. Därför ska jag inte slösa energi på de människor som vill vara onda, de får sitt straff tids nog. ( Hoppas att jag själv bara kan leva riktigt)
Just nu är jag lite trött allmänt men jag hoppas att jag orkar att vara en bra mamma. Ibland är det ju ganska tungt att vara både mamma och pappa och hinna med jobb, hus, trädgård, läxor och fritidsaktiviteter samt ge barnen det de behöver...
Åh vad jag önskar mej mera tid o pengar!

jaja nu ska jag lägga mej i sängen och njuta av nytvättade lakan..bara det är lite lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0