Helg

Äntligen helg! Nja kanske inte.
Jag har ju jobbarhelg, men jag tycker att det är okej. Tur att jag har det bästa jobbet.  Man får vara evigt tacksam att man
har ett jobb i dessa tider, stackars alla som permiteras hela tiden.
Mimsan önskar sej en ny mobil, brorsan fick ju en ny igår. Ja, jag vet att det inte är riktigt rättvist men hennes tid kommer..
Oj då hörde att hon blev lovad en ny av sin pappa, jaha nu börjar det igen. Han lovar, hon bygger upp en förväntan som sedan övergår i besvikelse! O vad onödigt! Egentligen kanske man skulle sätta ett pappa-filter på telefonen. Varför lova och inte leva upp till det? Ska man förbjuda honom att kontakta henne eller?
Nej nu är klockan mycket och jag ska jobba tidigt i morgon så godnatt alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0