Idag är en vanlig dag

Idag är det en dag som alla andra tycker jag. Man har jobbat sedan hängt tvätten samt vikt en annan. Bakat bröd till sonens klassresa i morron och nästan klippt färdigt gräsmattan.
Jag har så ont i lederna så jag tappar saker nu igen. Men det är ju inget fel på mej så det är bara att bita ihop och fortsätta, man ger ju sej inte.
Men sonen fick hjälpa mej att starta gräsklipparen för jag kunde inte nu när lederna är paj.
Idag fyllde Maja år och jag fick födelsedagskaffe hos henne eftersom jag skulle hämta en rullstol på Visingsö.

Tack Maja I Love You, tack för att du står ut med mej.
Har letat i timmar efter kvittot till Mimsens gitarr men tyvärr finns det inte här. Har det oxå försvunnit i flytten.
 
Nu känner jag att det är dax att lägga ner huvudet på kudden så go´natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0