Odd Fellows

Oj redan onsdag, i morron är det Rebeckorna igen. Spännande att träffas igen nu när jag inte var förra gången. Då var det ju invigning av nya systrar, trevligt att de ville vara med oss.
Måste kolla musiken om den ok. Igår var jag på Ön och lekte medeltid. Det var blåsigt men idag när Ribba skulle vara där så regnade det ju så...hellre blåst.
Det var spännande samt intressant dag, bra att vi föräldrar hade sådan fin kontakt.

Mina leder har vart kassa nu hela veckan, hoppas att jag blir bättre snart och att medicinen verkar. Tycker snart att man skulle få en remiss till Reumatologen i allafall men inte...bara avvakta och  se.

Nej, nu behöver jag positiv energi! Få vårkänslor och må bra.

Det behöver nog de flesta tror jag.
Kram på Er alla!Hela klassen samlad

Kommentarer
Postat av: Anna

TACK för blommorna!

De värmde.

Kram Anna

2009-05-15 @ 14:57:57
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0